EQ: Elektromobily a ich priama zákaznícka orientácia od značky Mercedes-Benz

EQ predstavuje “Elektrickú inteligenciu”, názov je odvodený od motta značky Mercedes-Benz “emócie a inteligencia”.

EQ nie je len o elektromobiloch

Na Paris Motor Show Mercedes-Benz predstavil novú značku produktov – EQ. Táto značka zahŕňa všetky kľúčové aspekty elektromobilu sústredeného na zákazníkov.

Nezahŕňa len automobily, ale aj komplexný systém produktov, služieb, technológií a inovácií. Spektrum služieb a produktov prechádza cez elektromobily samotné až ku nabíjacím staniciam.

Zdroj: www.mercedes-benz.com

Ohlásenie novej značky sprevádza aj predstavenie nového konceptu elektromobilu, ktorý nesie názov “Concept EQ”. Prvýkrát ho predstavili na spomínanej konferencii v Paríži.Prvý sériovo vyrábaný model elektromobilu od značky EQ by mal patriť do SUV segmentu a mali by sme sa ho dočkať do konca desaťročia.

Zdroj: www.mercedes-benz.com

 

EQ je komplexné riešenie e-mobility

Mercedez-Benz už v súčasnosti ponúka služby týkajúce sa elektromobilov. Tieto služby budú v budúcnosti združené pod značkou EQ so silnou orientáciou na zákazníka. Týmto spôsobom Mercedez-Benz vytvára konzistentný a jasný obraz pre udržateľné produkty a služby svojej značky.

 

Zdroj: www.mercedes-benz.com

Čo skrýva Concept EQ

Tento koncept elektromobilu sa vyznačuje výkonom dvoch elektrických motorov, ktoré môžu dosahovať výkon až 300 kW. Dojazdom Mercedez-Benz mieri na 500 kilometrovú hranicu a elektromobil sa navyše vyznačuje typickými prvkami značky – orientáciou na bezpečnosť, komfort, funkcionalitu a konektivitu.

Vozidlo navyše zahŕňa inovatívne riešenia ako úplne nový koncept interiéru. Dizajnom podľa slov samotných dizajnérov elektromobil vystihuje avantgardný, čistý a súčasný “electro-look”.

Spoločnosť tvrdí, že je pripravená spustiť ofenzívnu elektronických produktov, ktorými pokryje všetky segmenty vozidiel, od kompaktných po tie najluxusnejšie.

Zdroj: www.mercedes-benz.com